• Kategorie
  • Gra Klask

Symbol: GXP-682815
230.26
szt.
Wysyłka w ciągu 72 h
Cena przesyłki 11.99
Kurier (DHL, DPD, InPost) płatność online, wpłata na konto 11.99
Kurier (DHL, DPD, InPost) płatność za pobraniem 19.99
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 512228505

Zostaw telefon

Gra Klask

Magnetyczna gra zręcznościowa dla dwóch osób!

Zasady gry:
Gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w pomarańczową kulkę przesuwając ją po całej planszy. Celem jest umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ przyniesie to punkty przeciwnikowi. Można używać pomarańczowej kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak również należy uważać - kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, przeciwnik otrzyma jeden punkt.

Osoba, która jako pierwsza zdobędzie 6 punktów, wygrywa!

Klask to:

  • taktyka - strategiczne myślenie, właściwa taktyka i uważne obserwowanie każdego ruchu przeciwnika to podstawa w tej grze.
  • rywalizacja i zabawa - mimo całej masy rywalizacji i sporej ilości taktyki. Klask to przede wszystkim świetna zabawa, w której mottem przewodnim jest: RADOŚĆ GRANIA!

 

Gra jest wspaniałą propozycją dla Seniora. Ćwiczy zdolności manualne, rozwija logiczne i strategiczne myślenie.

Zawartość opakowania:

  • Plansza Klask (wymiary pola do gry: 422x318 mm)
  • 2 magnetyczne sterówki (składające się z dwóch części)
  • 4 przeszkadzacze (w tym 1 zapasowy)
  • 2 znaczniki punktów
  • 2 kulki (w tym 1 zapasowa)
  • Woreczek do przechowywania elementów
  • Instrukcja

Wymiary opakowania:36.5 x 45.5 x 15 cm

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.