• Kategorie
  • Obraz Malowanie po numerach - Tajska świątynia

Symbol: BS3259
Brak towaru
70.02
Wpisz swój e-mail
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu 1-5 dni roboczych
Koszt wysyłki 13.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13.99
Kurier 15.99
Kurier płatność za pobraniem 24.9
Dostępność Brak towaru
Zostaw telefon

Nawet jeżeli nie masz talentu do malowania, na pewno z łatwością przyjdzie Ci malowanie po numerach, czyli kolorowanie odpowiednich pól za pomocą odpowiednich farb oznaczonych na wysokiej jakości płótnie obrysem oraz numerem z kolorem farby. Twoje nowe hobby działa relaksująco, uczy cierpliwości i pomaga Ci uwierzyć w Twoje zdolności. Mieszkanie nabiera barw, możesz pochwalić się rodzinie i znajomym swoimi umiejętnościami. 

Co otrzymasz w zestawie? Wszystko, co jest Ci potrzebne, żeby namalować swój pierwszy obraz:

  • Płótno wykonane ze 100% bawełny naciągnięte z najwyższą starannością na drewnianej blejtramie z nadrukowanym numerowanym obrysem przyszłego obrazu.
  • 3 pędzle o różnej grubości specjalnie dobrane do malowania akrylem na płótnie
  • Ponumerowane farby akrylowe
  • Haczyki i śrubki do zawieszenia obrazu
  • Dodatkowo przygotuj tylko wygodne miejsce do pracy, kubeczek z wodą i ręczniki papierowe
  • Nasze zestawy wyprodukowane są w Europie!

Nasze farby mają wiele zalet, w tym:

  • Nasycone kolory, które nie blakną z czasem;
  • Szybkie wysychanie
  • Wysoka gęstość koloru
  • Odporność na światło słoneczne
  • Łatwość malowania
  • Są przyjazne dla środowiska  
Informacje o produkcie
Nr katalogowy

BS3259              

Obszar Do malowania/dekorowania
Rodzaj Obrazy
Wymagania wiekowe od 14 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Kolor Wielokolorowy
Wymiary

40 x 50 cm

Akcesoria w zestawie
  • Płótno na drewnianej blejtramie z nadrukowanym numerowanym obrysem obrazu
  • 3 pędzle o różnej grubości
  • Ponumerowane farby akrylowe
  • Haczyki i śrubki do zawieszenia obrazu
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 14 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.