Gra Nieświadomy umysł
Na przełomie XIX i XX wieku austriacki neurolog Zygmunt Freud stworzył rewolucyjną teorię zwaną psychoanalizą, związaną z badaniem nieświadomego umysłu. Niebawem uczniowie i zwolennicy Freuda zaczęli spotykać się regularnie w jego mieszkaniu co środę, aby dyskutować o psychologii i symbolice marzeń sennych. Grupa ta - Środowe Towarzystwo Psychologiczne - zapoczątkowała światowy ruch psychoanalityczny.
Jako członek tego stowarzyszenia dążysz do stworzenia nowych technik terapeutycznych, założenia praktyki, zwiększenia liczby pacjentów i stania się najwybitniejszym współczesnym Freuda. Aby to osiągnąć, będziesz dzielić się spostrzeżeniami, dyskutować o pomysłach z innymi członkami i publikować teorie. A żeby zachować bystrość umysłu, prawdopodobnie będziesz potrzebować kawy. Dużo kawy.
Nieświadomy umysł to gra o zarządzaniu zasobami, w której występują takie elementy jak budowa silniczka, poruszanie się na rondlach oraz łańcuszki akcji.
W swojej turze umieszczasz 1 albo 2 pomysły na planszy, aby wykonywać różne akcje, takie jak rozbudowa swojej planszy, dobieranie i zagrywanie kart badań oraz poruszanie się po mapie Wiednia. To, gdzie umieścisz swoje pomysły, wpłynie także na ruch kałamarza na rondlu twojej planszy, aktywując rząd i kolumnę wcześniej przygotowanych płytek z efektami. Najważniejszym zasobem w grze (oprócz słynnej wiedeńskiej kawy) są wglądy w psychikę pacjentów. Będziesz potrzebować wglądów w różne aspekty na różnych poziomach, by interpretować marzenia senne pacjentów: od jawnych aż po ukryte, nieświadome pragnienia. Analiza snów pozwoli ci zdjąć z pacjenta traumę i zyskać zasoby, nowe zdolności czy punkty zwycięstwa.
Wraz ze wzrostem reputacji poszczególnych terapeutów wiedeńskiej grupy rośnie reputacja Freuda. Gdy osiągnie ona odpowiedni poziom, następuje koniec gry i zwycięstwo gracza z największą liczbą punktów.
Informacje o produkcie |
Min. liczba graczy |
1 |
Max. liczba graczy |
4 |
Czas gry |
120 min |
Wersja |
Podstawa |
Wersja językowa |
Polska |
Wymagania wiekowe |
od 12 lat |
Akcesoria w zestawie |
- 2 x Plansza główna
- 4 x Plansza gracza
- 4 x Tarcza wglądu
- 60 x Płytka notatnika
- 9 x Płytka rozpraw
- 7 x Płytka celów lokacji
- 4 x Plansza gabinetów
- 24 x Żeton dzielnic
- 20 x Świetny pomysł
- Żeton startowego gracza
- 48 x Karta marzeń sennych
- 24 x Karta pacjenta
- 4 x Karta gabinetu
- 36 x Karta badań
- 29 x Przezroczysta karta traumy
- Podajnik na karty traumy
- 4 x Drewniana figurka profesorów
- Drewniana figurka Freuda
- 4 x Figurka kałamarza
- 24 x Znacznik pomysłu
- 52 x Znacznik wglądu
- 5 x Znacznik reputacji
- 4 x Znacznik punktacji
- 4 x Znacznik kawy
- 4 x Znacznik puzderek
- 8 x Znacznik terapii
- Instrukcja
- 4 x Pomoc graczy
Moduły:
- Figurka dziennikarza
- Figurka fajerwerków
- 6 x Nakładka lokacji
Solo:
- 16 x Karta stołu spotkań
- 9 x Płytka akcji notatnika
- 8 x Nakładka klientów
- Żeton kałamarza
- Żeton strzałki kompasu
- Instrukcja
- 2 x Karta pomocy
- Instrukcja
|