• Kategorie
  • Gra Podaj dalej!

Symbol: 7955
140.63
szt.
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu 1-5 dni roboczych
Koszt wysyłki 13.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13.99
Kurier 15.99
Kurier płatność za pobraniem 24.9
Dostępność Średnia dostępność

Zamówienie telefoniczne: 726 707 807

Zostaw telefon

Szkicuj, zgaduj, podaj dalej!

Wielokrotnie nagradzana gra Podaj dalej! zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy.

- Ponad 1700 słów i haseł!
- 8 zestawów zmazywalnych pisaków, szkicowników i ściereczek,
-  Idealna dla rodzin, na niewielkie spotkania przyjaciół, zarówno nowych jak i starych. Wielki łamacz lodów!
- Nie wymaga umiejętności rysowania. Ludziki z kresek i poczucie humoru mile widziane!

Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu.

W efekcie waszych starań powstanie w każdym szkicowniku ciąg skojarzeń kolejnych osób.

W grze występuje klepsydra, która narzuca tempo gry, a dzięki 142 dwustronnym kartom z 12 hasłami na każdej z nich otrzymujemy ponad 1700 haseł! Dla tych pragnących rywalizacji gra oferuje również dwa systemy podliczania punktów. Przy tej grze nie ma czasu na nudę, więc pisaki w dłoń i Podaj dalej!

Informacje o produkcie
Video
Min. liczba graczy 4
Max. liczba graczy 8
Czas gry 30 min
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Akcesoria w zestawie

- Karty zawierające ponad 1700 słów
- 8 "zmazywalnych" zeszytów
- 8 pisaków
- 8 szmatek do wymazywania
- Klepsydra

Pozostałe parametry

Wymiary opakowania: 26 x 8 x 26 cm

Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.