• Kategorie
  • Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

45.00
szt.
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu 1-5 dni roboczych
Koszt wysyłki 13.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13.99
Kurier 15.99
Kurier płatność za pobraniem 24.9
Dostępność Mało
ISBN 978-83-8085-489-5

Zamówienie telefoniczne: 726 707 807

Zostaw telefon
  • Autor: Aleksandra Błachnio Karolina Kuryś-Szyncel Emilia Martynowicz Aldona Molesztak
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-489-5
  • Data wydania: 2017
  • Liczba stron/format: 198/B5
  • Oprawa: miękka

Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).

Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Starzenie się społeczeństw globalnym wyzwaniem  
Emilia Martynowicz

Rozdział 2. Diagnoza starości w Polsce  
Karolina Kuryś-Szyncel

Rozdział 3. Jakość i strategie życia w starości  
Aleksandra Błachnio

Rozdział 4. Starość produktywna a wykorzystanie potencjału ludzi w podeszłym wieku  
Aldona Molesztak

Rozdział 5. Senior w społeczeństwie konsumpcyjnym  
Aldona Molesztak

Rozdział 6. Nowy rynek usług – telegeriatria, telemedycyna  
Aleksandra Błachnio

Rozdział 7. Międzygeneracyjny mentoring  
Karolina Kuryś-Szyncel

Zakończenie
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Indeks nazwisk
Noty o autorach

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.