-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Trening umysłu, gry dla seniorów
- Puzzle dla seniorów
- Kolorowanki dla seniorów
- Pomoce sensoryczne
- Trening motoryki małej
- Aktywizacja ruchowa
- Rehabilitacja
-
Arteterapia - artykuły plastyczne
- Farby plakatowe
- Farby akrylowe
- Farby naturalne
- Farby brokatowe
- Fraby metaliczne Liquid Gold
- Świeciące w ciemności, fluorescencyjne
- Farby satynowe
- Farby kredowe
- Farby tablicowe
- Farby lateksowe
- Farby do różnych powierzchni
- Farby emaliowe
- Farby do malowania palcami
- Farby do szkła
- Farba do ceramiki
- Farby do tkanin
- Farby do przedmiotów skórzanych
-
Gotowe zestawy na zajęcia z seniorami
- Kolorowanki welwetowe
- Kolorowanki po numerach
- Malowanie po numerach
- Zestawy do kolorowania
- Zestawy do rysowania
- Mozaika diamentowa, haft diamentowy
- Malowanie piaskiem, piaskowe obrazki
- Malowanie akwarelami
- Wypukłe malowanki
- Drewniane puzzle 3D
- Zestawy DIY malowanie kropkami
- Zestawy DIY decoupage
- Zestawy DIY mydła
- Zestawy DIY świece
- Zestawy DIY makrama
- Zestawy DIY haftowanie, wyszywanie, szydełkowanie, taknie
- Zestawy DIY szycie
- Zestawy DIY filcowanie
- Zestawy DIY string art
- Zestawy DIY lepienie
- Zestawy DIY dekoracje z krepiny
- Zestawy DIY wydrapywanki
- Zestawy DIY origami
- Zestawy DIY tworzenie kredek
- Zestawy DIY biżuteria, bransoleteki
- Zestawy DIY folia termokurczliwa
- Zestawy DIY odlewy gipsowe
- Zestawy DIY wyklejanie
- Zestawy DIY żywica
- Zestawy DIY glina
- Zestawy DIY dekorowanie tkanin
- Zestawy DIY Boże Narodzenie
- Zestawy DIY Wielkanoc
- Pozostałe zestawy kreatywne
- Scenariusze zajęć z Seniorami, materiały gotowe na zajęcia
- Biblioterapia
- Muzykoterapia
- Aromaterapia
- Ogrodoterapia
- Choreoterapia
-
Pomoce dla osób z demencją
- Pomoce dla osób z zaburzeniami mowy
- Książki dla Terapeuty, Opiekuna
- Książki dla Seniora
- Pomoce codzienne dla Seniora
-
Prezenty dla Seniora
- Promocje
- Kategorie
-
Terapia pedagogiczna. Scenariusze zajęć. Poradnik dla terapeuty i nauczyciela
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu | 1-5 dni roboczych | ||||||||
Koszt wysyłki |
13.99
|
||||||||
Dostępność | Mało 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8085-624-0 |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 726 707 807
Zostaw telefon |
- Opis produktu
- Opinie i oceny (0)
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje:
- wzrokową,
- słuchowo-językową,
- koordynację wzrokowo-ruchową
oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem.
W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
Autor: Anna Radwańska
Data wydania: 2018
Liczba stron/format: 258/B5
Oprawa: miękka
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I. OGÓLNE ZASADY PRACY Z UCZNIEM PODCZAS TERAPII PEDAGOGICZNEJ
Metoda Dobrego Startu
Zastosowanie Metody Dobrego Startu
Rozdział II. POCZĄTKI
Jak rozpocząć naukę czytania?
Scenariusz zajęć dla uczniów przygotowujących się do nauki czytania
Jak przygotować dziecko do nauki pisania?
Scenariusz zajęć – dla dzieci rozpoczynających przygodę z pisaniem
Rozdział III. FUNKCJE WZROKOWE – SCENARIUSZE
Temat: Czego tutaj brakuje?
Temat: Spacer po lesie
Temat: Obrazki
Temat: Zabawa kolorem
Temat: Jaki to wyraz, zdanie?
Temat: Rodzinna wycieczka
Temat: Zabawa słowem
Temat: Jedna litera
Temat: Wiosna, lato, jesień, zima
Temat: Co tutaj nie pasuje?
Rozdział IV. FUNKCJE SŁUCHOWO-JĘZYKOWE
Scenariusze zajęć – usprawnianie funkcji słuchowo-językowych
Temat: Nadaj tytuł
Temat: Dokończ
Temat: Jaka to melodia?
Temat: Pomyśl, zamaluj i odpowiedz
Temat: Głoski
Temat: Co słyszysz?
Temat: Głoska, sylaba, wyraz
Temat: Coraz więcej
Temat: Dźwięki
Temat: Opowiem Ci bajkę
Rozdział V. KOORDYNACJA WZROKOWO-RUCHOWA
Temat: Patrz i pisz
Temat: Przeciwieństwa
Temat: Skojarz mnie!
Temat: Zagadki
Temat: Owoce i warzywa
Temat: Zabawki
Temat: Figury geometryczne
Temat: Ułóż to, co ja
Temat: Jesień
Rozdział VI. SCENARIUSZE ZAJĘĆ
Scenariusz zajęć dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera
Temat: Emocje
Scenariusz zajęć dla uczniów z niedosłuchem lub słabosłyszących
Temat: Posłuchaj i opowiedz
Scenariusz zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Temat: Znajdź, powtórz, pogrupuj
Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzoną koncentracją uwagi
Temat: Litery i cyfry
Scenariusz zajęć dla uczniów z zespołem Downa
Temat: Dwuznaki
Scenariusz zajęć dla uczniów słabowidzących
Temat: Ćwiczenia liter mylonych
Scenariusz zajęć dla ucznia z afazją
Temat zajęć: „Opowiedz mi...!”
Rozdział VII. PROGRAMY REWALIDACJI
Program rewalidacji dla ucznia ze stwierdzonym niedosłuchem
Program rewalidacji dla ucznia z autyzmem
Program rewalidacji dla ucznia z afazją
Program rewalidacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Rozdział VIII. ZAMIAST ZAKOŃCZENIA
Wzór opinii wystawianej dla rodziców w celu przedłożenia innym specjalistom
Wzór Karty Zajęć Specjalistycznych (np. korekcyjno-kompensacyjne)
Wzór Karty Zajęć Rewalidacyjnych
Bibliografia
Zobacz także: Terapia pedagogiczna. Część 2. Scenariusze zajęć dla uczniów w starszych klasach szkoły podstawowej
- Produkty podobne
|
|
|