-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Trening umysłu, gry dla seniorów
- Puzzle dla seniorów
- Kolorowanki dla seniorów
- Pomoce sensoryczne
- Trening motoryki małej
- Aktywizacja ruchowa
- Rehabilitacja
-
Arteterapia - artykuły plastyczne
- Farby plakatowe
- Farby akrylowe
- Farby naturalne
- Farby brokatowe
- Fraby metaliczne Liquid Gold
- Świeciące w ciemności, fluorescencyjne
- Farby satynowe
- Farby kredowe
- Farby tablicowe
- Farby lateksowe
- Farby do różnych powierzchni
- Farby emaliowe
- Farby do malowania palcami
- Farby do szkła
- Farba do ceramiki
- Farby do tkanin
- Farby do przedmiotów skórzanych
-
Gotowe zestawy na zajęcia z seniorami
- Kolorowanki welwetowe
- Kolorowanki po numerach
- Malowanie po numerach
- Zestawy do kolorowania
- Zestawy do rysowania
- Mozaika diamentowa, haft diamentowy
- Malowanie piaskiem, piaskowe obrazki
- Malowanie akwarelami
- Wypukłe malowanki
- Drewniane puzzle 3D
- Zestawy DIY malowanie kropkami
- Zestawy DIY decoupage
- Zestawy DIY mydła
- Zestawy DIY świece
- Zestawy DIY makrama
- Zestawy DIY haftowanie, wyszywanie, szydełkowanie, taknie
- Zestawy DIY szycie
- Zestawy DIY filcowanie
- Zestawy DIY string art
- Zestawy DIY lepienie
- Zestawy DIY dekoracje z krepiny
- Zestawy DIY wydrapywanki
- Zestawy DIY origami
- Zestawy DIY tworzenie kredek
- Zestawy DIY biżuteria, bransoleteki
- Zestawy DIY folia termokurczliwa
- Zestawy DIY odlewy gipsowe
- Zestawy DIY wyklejanie
- Zestawy DIY żywica
- Zestawy DIY glina
- Zestawy DIY dekorowanie tkanin
- Zestawy DIY Boże Narodzenie
- Zestawy DIY Wielkanoc
- Pozostałe zestawy kreatywne
- Scenariusze zajęć z Seniorami, materiały gotowe na zajęcia
- Biblioterapia
- Muzykoterapia
- Aromaterapia
- Ogrodoterapia
- Choreoterapia
-
Pomoce dla osób z demencją
- Pomoce dla osób z zaburzeniami mowy
- Książki dla Terapeuty, Opiekuna
- Książki dla Seniora
- Pomoce codzienne dla Seniora
-
Prezenty dla Seniora
- Promocje
- Kategorie
-
Terapia zajęciowa. Praktycy – praktykom
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu | 1-5 dni roboczych | ||||||||
Koszt wysyłki |
13.99
|
||||||||
Dostępność | Mało 6 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 726 707 807
Zostaw telefon |
- Opis produktu
- Opinie i oceny (0)
Terapia zajęciowa. Praktycy – praktykom to pierwsza książka opisująca realia pracy terapeutów zajęciowych z tytułem zawodowym, którzy ukończyli kształcenie akademickie.
Zaproszeni autorzy będący równocześnie aktywnymi zawodowo terapeutami zajęciowymi opisują swoją drogę od podjęcia studiów do zaistnienia w tym zawodzie.
Warto podkreślić różnorodność miejsc zatrudnienia tworzących poszczególne rozdziały terapeutów. Szczególny nacisk położony został na charakterystykę wykonywanych przez nich zadań zawodowych, możliwości rozwijania terapii zajęciowej oraz związanych z tym ograniczeń.
Każdy z rozdziałów zawiera rzeczywisty opis przypadku przedstawiony według modelu CPPF (Canadian Practice Process Framework). Ponadto autorzy opisują swoje miejsce w zespołach funkcjonujących w placówkach, w których są zatrudnieni, a także przedstawiają rekomendacje dotyczące możliwości rozwoju zawodu.
Dzięki niniejszej publikacji można zajrzeć ,,za kulisy” i dowiedzieć się jak wygląda praca osób, które posiadają unikatową wiedzę i umiejętności. Można także skorzystać z praktycznego wymiaru publikacji – analizując przedstawione opisy przypadków, uwzględniające wykorzystywane narzędzia, procedury oraz efekty pracy terapeutów.
Autor: Edyta Janus redakcja naukowa
Data wydania: 2023
Liczba stron/format: 236/B5
- Oprawa: miękka
-
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Terapeuta zajęciowy w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Martyna Burnat
1.1. Od studenta do praktyka
1.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
1.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
1.4. Opis przypadku
1.5. Perspektywy dla rozwoju terapii zajęciowej
Rozdział 2. Terapia zajęciowa na oddziale rehabilitacji. O zmianach, możliwościach i kompromisach
Anna Kapinus
2.1. Od studenta do praktyka
2.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
2.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
2.4. Opis przypadku
2.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 3. Praca terapeuty zajęciowego z pacjentami po udarze mózgu w ramach oddziału rehabilitacji neurologicznej
Paulina Kasprzyk
3.1. Od studenta do praktyka
3.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
3.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
3.4. Opis przypadku
3.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 4. Perspektywa terapeuty zajęciowego zatrudnionego w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym
Karolina Kowal
4.1. Od studenta do praktyka
4.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
4.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
4.4. Opis przypadku
4.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 5. Trening funkcji poznawczych u osób z różnego typu niepełnosprawnościami
Klaudia Lupa
5.1. Od studenta do praktyka
5.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
5.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
5.4. Opis przypadku
5.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 6. Praca terapeutyczna z osobą z diagnozą schizofrenii, doświadczającą objawów lękowych
Magdalena Malczewska
6.1. Od studenta do praktyka
6.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
6.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
6.4. Opis przypadku
6.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 7. Innowacje i możliwości – praca terapeuty zajęciowego z seniorami w placówce finansowanej z projektu unijnego
Katarzyna Omachel
7.1. Od studenta do praktyka
7.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
7.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
7.4. Opis przypadku
7.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 8. Samodzielność, sprawczość, spełnienie. Dzieci i młodzież z zespołem Downa a rola terapeuty zajęciowego
Miłosława Szotek
8.1. Od studenta do praktyka
8.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
8.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
8.4. Opis przypadku
8.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 9. Terapia zajęciowa jako integralny element procesu terapeutycznego w chorobach rzadkich
Anna Szweda
9.1. Od studenta do praktyka
9.2. Charakterystyka placówki
9.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
9.4. Opis przypadku
9.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 10. Nowe spojrzenie na terapię zajęciową w Środowiskowym Domu Samopomocy
Marzena Żółty
10.1. Od studenta do praktyka
10.2. Charakterystyka placówki z uwzględnieniem terapii zajęciowej
10.3. Miejsce i rola terapeuty zajęciowego w zespole
10.4. Opis przypadku
10.5. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Rozdział 11. O terapii zajęciowej w psychiatrii
Patrycja Anacka, Edyta Janus
11.1. Terapia zajęciowa w psychiatrii
11.2. Wymagania dotyczące terapeutów zajęciowych
11.3. Warunki zatrudnienia
11.4. Perspektywy dla terapii zajęciowej w psychiatrii
Rozdział 12. Praktykowanie to wyzwanie – wykorzystanie metody Snoezelen w pracy terapeuty zajęciowego
Magdalena Zieleń, Agnieszka Smrokowska-Reichmann
12.1. Od studenta do praktyka
12.2. Praktykowanie to wyzwanie
12.3. Opis przypadku
12.4. Perspektywy dla terapii zajęciowej
Bibliografia
- Produkty podobne
|
|
|