• Kategorie
  • Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych.

25.00
szt.
Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu 1-5 dni roboczych
Koszt wysyłki 13.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13.99
Kurier 15.99
Kurier płatność za pobraniem 24.9
Dostępność Mało
ISBN 978-83-8080-414-2

Zamówienie telefoniczne: 726 707 807

Zostaw telefon

KWESTIONARIUSZ DIAGNOSTYCZNY ZABURZEŃ MOWY ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM AFAZJI I DYSARTRII DLA MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH. Materiały do badania i arkusz diagnostyczny

„Kwestionariusz diagnostyczny...” składa się z dwóch części: „Arkusza diagnostycznego” i „Materiałów do badania”. W pierwszej z nich znajdują się szczegółowo opracowane instrukcje, według których przeprowadza się badanie diagnozujące, oraz arkusz odpowiedzi pacjenta (Karta zapisu mowy pacjenta). Arkusz odpowiedzi jest skorelowany z instrukcją. Do tej części dołączona jest płyta CD, na której znajdują się nagrania dźwięków do badania gnozji słuchowej, oraz przygotowana do wydruku Karta zapisu mowy pacjenta. Część drugą stanowi materiał graficzny – zbiór 18 załączników zawierających kolorowe ilustracje, zdjęcia oraz materiał werbalny, za pomocą których przeprowadza się diagnozę. 


Autor: Katarzyna Szłapa Iwona Tomasik Sławomir Wrzesiński

  • Wydawca: Harmonia
  • ISBN: 978-83-8080-414-2
  • Data wydania: 2021
  • Liczba stron/format: komplet: 36 stron (Materiały) + 28 stron (Arkusz) /A4 + 1 CD
  • Oprawa: teczka

Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy...” jest cenną i potrzebną na rynku wydawniczym propozycją tematycznie związaną z diagnostyką komunikacji językowej. Adresowany jest do logopedów oraz neurologopedów wykonujących diagnozę dwóch podstawowych jednostek zaburzeń komunikacji językowej o etiologii mózgowej – afazji i dysartrii. Można zastosować go w diagnostyce pacjentów dorosłych lub młodzieży. (...) Proponowany „Kwestionariusz...” skonstruowany jest prawidłowo – odczuć można wieloletnią praktykę w zakresie diagnostycznym Autorów. Należy zaznaczyć, że spośród podobnych pomocy specjalistycznych środowisko logopedów mogło wybierać do tej pory w dawno wydanych, czasem już nieaktualnych pod względem słownictwa, opracowaniach.

dr A. Walencik-Topiłko, Katedra Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.